Wycieczka na Leskowiec

2017-06-10

W dniu 01.06.2017 odbyła się klasowa wycieczka na Leskowiec pod opieką naszej wychowawczyni Beaty Maśko oraz pani Anny Wielgus i pana Michała Marcinowskiego. Nad całością wyprawy czuwał przewodnik PTT pan Remigiusz Lichota.
Wspólnie z nami, czyli z klasą Ia technikum w wycieczce uczestniczyła klas Ib.

Z Chrzanowa wyjechaliśmy o 7:30. Po godzinie jazdy autokarem zatrzymaliśmy się nad rzeką Wieprzówką, upiekliśmy kiełbaski i podziwialiśmy malownicze widoki utworzone przez czarne łupki na rzece. Po przyjeździe do Rzyk ruszyliśmy na wyprawę czarnym szlakiem, następnie szlakiem białych serduszek, którym wędrował św. Jan Paweł II . Gdy dotarliśmy do schroniska PTTK"Leskowiec" na Groni Jana Pawła II, mieliśmy czas na regenerację sił i posiłek. Zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie przy kaplicy poświęconej „ludziom gór”. W końcu dotarliśmy na szczyt Leskowca (922 m n.p.m.), gdzie otrzymaliśmy legitymacje PTT. Myślę, że wszystkim ta wycieczka bardzo się podobała. Nawet pogoda spisała się na medal.

Opracowanie: Krzysztof Pająk, Jakub Bartel Klasa I mechatronik/mech.pojazdów samoch.